Здравейте колеги, наскоро махнах катализатора от Алфата /156 1,8 т.с. '99/ на негово място словиха тръба. Въпросът ми е има ли някаква вероятност ламбдата или нещо друго да се развали от елиминирането на катализатораи поставянето на въпросната тръба , и ако реша да слагам друго гърне съответно може ли да не е от тези резонаторните които продават, а имам едно хром-никелово.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ламбда сонда и катализатор
Collapse
X
-
Ламбда сондата ти е преди катализатора, така че й е все едно дали имаш катализатор или тръба. По другия ти въпрос дай по-конретна информация, както и какво искаш да постигнеш.Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
"My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"
-
А може ли някой да обясни има ли изобщо предимства от махането на катализатора и слагането на резонаторно гърне ?
Comment
-
Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщениеА може ли някой да обясни има ли изобщо предимства от махането на катализатора и слагането на резонаторно гърне ?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщениеА може ли някой да обясни има ли изобщо предимства от махането на катализатора и слагането на резонаторно гърне ?
Иначе имаш предимство ако е запушен, и то е, че спестяваш маса пари за нов катализатор.
---------- Post added at 16:52 ---------- Previous post was at 16:49 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеДа, замърсяваш повече атмосферата
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеАко толкова мислите за атмосферата, карайте коли на газ. Замърсяването е много по-малко, от колкото кола на бензин с катализатор. За дизелите пък да не говорим....
Дизел - > евро 3 без затапен ЕГР си е нещоAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНа газ -> въглероден двуокис, въглероден окис -> все същото. Вече няма олово
Дизел - > евро 3 без затапен ЕГР си е нещо
Виж ги и тогава говори дали е същото. Няма спор, че се отделят въглеродни окиси, въпроса е в количеството. И повярвай ми, една кола с бензин и катализатор, и после същата кола на газ БЕЗ катализатор, стойностите бяха коренно различни, в полза на газ-та.
Така че изобщо не е еднакво, спрямо екологична гледан точка
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеТи виждал ли си стойностите на газ анализатора при газ и бензин?
Виж ги и тогава говори дали е същото. Няма спор, че се отделят въглеродни окиси, въпроса е в количеството. И повярвай ми, една кола с бензин и катализатор, и после същата кола на газ БЕЗ катализатор, стойностите бяха коренно различни, в полза на газ-та.
Така че изобщо не е еднакво, спрямо екологична гледан точкаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеДай ми стойностите за да ти кажа къде бъркаш. Бензин с катализатор - СО - <0.5, газ без катализатор ако е с такава стойност или по-малка - бедна смес. И на какъв уред си ги гледал?
По телевизията го е гледал. В авто митове и легенди - особенн за обикновенните газови уредби. Не разбрах против дизела какво имаш? Много по-екологично гориво си е. По-голям КПД, по-малък разход, по-добри показатели (като изключим твърдите частици, ама на новите и този проблем е решен)
Comment
-
Добре, явно според вас вредните емисии при пропанбутан-а са повече, от колкото при бензина/дизела...
Тъй да е
---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:56 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеДай ми стойностите за да ти кажа къде бъркаш. Бензин с катализатор - СО - <0.5, газ без катализатор ако е с такава стойност или по-малка - бедна смес. И на какъв уред си ги гледал?
Уреда е газ анализатор някакъв си, дето като минаваш преглед ти го навират в ауслуха!
---------- Post added at 02:01 ---------- Previous post was at 01:57 ----------
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеПо телевизията го е гледал. В авто митове и легенди - особенн за обикновенните газови уредби. Не разбрах против дизела какво имаш? Много по-екологично гориво си е. По-голям КПД, по-малък разход, по-добри показатели (като изключим твърдите частици, ама на новите и този проблем е решен)
И спрямо кое гориво дизела е по-екологичен? Спрямо проманбутана ли?
И кво като газовата уредба е обикновена? Поне като говориш се обосновавай ЗАЩО АДЖЕБА Е ТАКА. Щото очевидно НЕ си прав!
Вече все повече се убеждавам, че повечето хора тука пишат за неща, дето даже не са ги и виждали!
Хайде много моля.... всеки да сложи по малко мерудия в манджата... аман!Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 02:12.
Comment
-
Каква е разликата според теб м/у обикновена газова и газов инжекцион?
Относно другото виж тук преди да напишеш нещо друго (даже е в нашия форум):
http://clubalfaromeo.com/forum/archi...hp/t-6072.html
КПД и вредни емисии - какво е общото? Сам си отговори. И внимавай, че май ти ще се окажеш мерудиятаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
Кво общо има КПД с вредни емисии.
И спрямо кое гориво дизела е по-екологичен? Спрямо проманбутана ли?
И кво като газовата уредба е обикновена? Поне като говориш се обосновавай ЗАЩО АДЖЕБА Е ТАКА. Щото очевидно НЕ си прав!
Вече все повече се убеждавам, че повечето хора тука пишат за неща, дето даже не са ги и виждали!
Хайде много моля.... всеки да сложи по малко мерудия в манджата... аман!
Обикновенната газова обикновенно се настройва да е в норми само на 2 режима- празен ход и около 2500-3000 оборота, на всички останали режими СО-то е в гз, а както знаем СО-то е най-отровния компонент.
Comment
Comment